Un novo Rueiro

MAIS QUE FAMILIAS
O novo proxecto pretende ser un punto de encontro para as familias. Un lugar que facilita o desenvolvemento de actividades familiares, que conta con algunhas prazas de aparcamento, e cuxa accesibilidade favorece a comunicación entre os pais -auténticos protagonistas da educación dos seus fillos- e os monitores do club.

MÁIS CORUÑA
Coa a nova sede, situada en pleno centro da cidade, Ruoiro terá unha maior visibilidade, a súa localización próxima aos colexios e ben comunicada a través da súa transporte público por estrada, permite a asistencia de nenos de diferentes centros educativos. Co novo proxecto queremos construír un Rueiro con máis presenza na Coruña, un novo Rueiro máis próximo e aberto a todos.

MÁIS ESPAZO
Para realizar actividades propias dun club xuvenil: deportes, música, teatro, entre outras iniciativas culturais, a nova sede contará con instalacións deportivas e espazos adecuados para cada un, tanto en interiores como ao aire libre. A finca ten unha superficie de 1.700 m2 e o edificio ocupará aproximadamente 850 m2, ademais das instalacións do garaxe.
Este espazo, dividido en dous, albergará unha zona residencial e outra para as actividades do Club.

Máis información na web de RUEIRO: https://rueiro.org/rueironew/