Campamento de Montecelo

Campamento de Montecelo está situado en San Pantaleón dás Viñas, Paderne, na Ría de Betanzos. Ten unha superficie de 10.545 m² de prado e arboredo, nun enclave de gran beleza natural e relativamente apartado das rutas de tráfico.

O Campamento consta de 15 tendas con bases de cemento e teitos de lona, colocadas nunha zona de arboredo, cunha capacidade para 90 mozos.

Conta cun pavillón de servizos auxiliares, coas cociñas, comedor, almacéns, aseos, salga multiúsos, enfermaría, dirección e capela.

As instalacións deportivas comprenden un campo de fútbol e unha pista polideportiva, para a práctica de fútbol sala, baloncesto ou balonmán, ao que hai que engadir o amplo prado de céspede para todo tipo de xogos ao aberto.

A tempada de campamento coincide coas vacacións escolares de verán.

No pavillón realízanse actividades durante o ano nas fins de semana, para grupos reducidos de non máis de 8 persoas.

O Campamento é propiedade da Fundación, que ten cedida gratuitamente a xestión á Asociación Cultural Montecelo.